søndag den 15. juli 2012

Middag på Le Sommelier


øverst til venstre er det lammehals med brisler, retten til højre er Luc´s ret grisen. og så min lækre dessert nederst.

Her til aften var vi inde og spise på Le Sommelier, en af mine yndlings restauranter, da de har så mange lækre vin at byde på, maden er også altid velsmagende og veltilberedt, i aftes måtte jeg dog springe vinen over :-(
Mit valg af mad faldt på  Stegt lammehals med brisler, crudite og lammebouillon, Luc valgte grillet presa fra pata negra gris med kantareller, majs og sauce bordelaise.
Det var alt sammen meget velsmagende, men vi blev begge enige om at retterne manglede lidt mere fylde, før i tiden var en hovedret på Le Sommelier nok til at mætte, syntes de er blevet lidt nærige med deres portioneringer, kantarellerne der hørte til Luc´s ret var der også sparet på.
Til dessert valgte Luc den store ostetallerken med 6 oste, jeg valgte en solbær bavarois med syltede bær og peanut-praline is (mums en lækker is..!) Efter desserten var vi godt mætte.
Ved bordet ved siden af vores, sad der et ægtepar som vi genkendte fra St Barts, som vi faldt i snak med, så skægt så lille verden er..
Det var en superskøn aften..
Læs også med på min personlige blog: https://detbaremig.wordpress.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar