søndag den 15. juli 2012

Min bid af drømmekagen...



Igår aftes fik jeg en voldsom trang til drømmekage, så jeg gik igang med at bage en.
Da kagen var færdig skulle den da lige stå og afkøle lidt, jeg faldt i søvn under afkølingen..
Da jeg vågnede i morges så jeg at kagen næsten var forsvundet, dog var der efterladt en lille bid til mig.
Min kæreste var ude for at fejre Frankrigs nationaldag, og troede at jeg havde bagt kagen til ham i dagens anledning.
Jeg spiste den sørgelige rest der var efterladt i morges.
I dag er der “kun” 97 dage til jeg har termin, det skal fejres med en middag på Le Sommelier, mums hvor jeg glæder mig.
Læs også med på: https://detbaremig.wordpress.com/

2 kommentarer:

  1. Hahaha, åh, hvor skægt. Han har sikkert følt sig rigtig heldig, at hans kæreste sådan har bagt ham en hel springform drømmekage :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, kunne lige forestille mig julelysene i hans øjne, da han kom hjem til den efter en druktur. Meget sødt af ham at efterlade en lille rest til mig :-)

    SvarSlet