søndag den 29. april 2012

Grillet languster og mahi-mahi

Fra havnen

Har kraftig hovedpine idag, så dette bliver et kort indlæg
Igår morges var jeg tidligt forbi fiskemarkedet for at købe frisk fisk til aftensmaden.
Mit valg af fisk blev en languster på 3 kg og en mahi-mahi, udvalget hos fiskehandleren er stort, så det var ret svært at vælge.
Havnen i Gustavia vrimler med fisk om morgenen, det ser ret voldsomt ud når man smider en bid croissant ned til dem.
Middagen igår var igen just simple, fik ikke taget så mange billeder, men det blev til grillet languster, grillet mahi-mahi, mangosalat, sauce chien (creolsk tomatsalsa), og bagekartofler med sour cream. Desserten fik jeg slet ikke taget billeder af, den stod på moelleux au chocolat med mango og maracuja (passions frugt).
Endnu en rigtig hyggelig aften :-) Luc ordnede fisken, og jeg sørgede for dessert og garniture.
Jeg viille have postet en videooptagelse fra havnen med de mange kæmpe fisk der svømmer rundt i vandet, men det tager alt for lang tid at uploade, så jeg poster den på et senere tidspunkt.

De næste par dage bliver travle, på onsdag rejser/flytter vi, så der er en del der skal pakkes ned, kan slet ikke overskue det lige nu. 
Når alt er pakket og klart, tager vi en tur forbi Anguilla, St. Maarten, Frankrig, og til sidst Danmark, ser frem til en dejlig lang ferie, når vi engang har fået pakket alt ned.
.


Luc elsker sin plads ved grillen



Dinner is served

Ingen kommentarer:

Send en kommentar